پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

اهمیت تیم جلویی شما [و چرا موارد آموزش متقابل]

آیا تا به حال با مراجعه به مطب دندان پزشکی برای عکسبرداری با اشعه ایکس بیمار متقابل فقط به او گفته شده است: "شخصی که امروز حضور ندارد؟"

این کمبود سیالیت احتمالاً یکی از مضرترین مواردی است که مطب های دندانپزشکی باید به آن بپردازند.

آماده بودن اولین کسی که تلفن را برای پاسخگویی به س questionsالات آماده می کند نه تنها اعتماد به نفس را در تمرین ایجاد می کند بلکه باعث بهبود کارایی همه اعضای تیم می شود.

اهمیت میز جلو
اعضای تیم میز جلو اولین و آخرین احساسی است که در بیماران ما ایجاد شده است.

هیچ منبع اطلاعاتی بیشتر از "میز جلو" در مطب برای بیماران وجود ندارد.

اعضای تیم میز جلو وظیفه بی شماری از جمله برنامه ریزی ، تأیید ، کامل نگه داشتن برنامه ، پاسخگویی به س patientالات بیمار درمورد صورتحساب بیمه و چگونگی درک EOB آنها را بر عهده دارند.

آنها بیماران اورژانسی را براساس علائم آنها تریاژ می کنند و برای اطمینان از برنامه ریزی دقیق بیمار برای آنها ضروری است.

علاوه بر این ، آنها در نهایت مسئول کمک به اعضای تیم بالینی برای درک برنامه نویسی CDT برای روشهایی هستند که انجام می دهند ، اطمینان حاصل کنند که مطالبات به موقع پرداخت می شود و پول به حساب بانکی واریز می شود.

مزایای آموزش متقابل تیم شما
ضروری است که تمرین متقاطع در هسته اصلی تیم میز جلو قرار داشته باشد.

چگونه به مدیران دندانپزشکی کمک می کند
بسیاری از مدیران مطب می خواهند جنبه های خاصی از مدیریت مطب دندانپزشکی را کنترل کنند. اما همانطور که پنی رید می گوید ، تا زمانی که "آنچه انتظار دارید را بررسی کنید" ، کل دفتر شما از مزایای تیم میز جلو برخوردار خواهد شد که مجموعه کاملی از اطلاعات اداری را در اختیار شما قرار می دهد.

آموزش متقابل همچنین انعطاف پذیری و بهره وری مدیر دفتر را بهبود می بخشد.

من معتقدم که آزمایش лаوسوس واقعی یک مدیر خوب این است که وقتی شرایط در آنجا نیست ، چقدر خوب اجرا می شود.

هیچ چیز آرامش بخشی از این نیست که بتوانید وقت خود را تعطیل کنید و بدانید که دفتر کار شما روان کار می کند و در غیاب شما تمام جنبه های مسئولیت میز تحقق می یابد.

چگونه به تیم کمک می کند
آموزش کارمندان در چندین کار همچنین باعث ایجاد روحیه مثبت در کارمندان می شود ، در حالی که یک عضو تیم ماهرتر تشکیل می شود. در نتیجه ، روند کار را متعادل کرده و روحیه تیمی ایجاد می کند.

یکی دیگر از مزایای آموزش متقابل تیم میز جلو ، انعطاف پذیری اعضای تیم است.

مفید است که بدانید اگر کارمندی بیمار است ، از PTO استفاده می کند یا فقط در اواخر روز به آنجا می رسد ، کسی می تواند همه کارها را یکپارچه پوشش دهد (بدون توقف بهره وری یا به خطر انداختن مراقبت از بیمار).

آموزش متقابل را به عنوان یک هنجار در نظر بگیرید
بدیهی است که بازی کردن با نقاط قوت همه افراد با تعیین نقش مفید است.

با این حال ، یک تیم منسجم ، آگاه و با مهارت های متنوع ، از کل تمرینات سود می برد ، موقعیت های فردی را تقویت می کند و تجربه کلی بهتری را در اختیار بیماران قرار می دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد