چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

5 دلیل برای ارائه مزایای بیمه سلامت مشاغل کوچک

امروزه یکی از بزرگترین معضلات صاحبان مشاغل کوچک این است که آیا بیمه درمانی را به عنوان مزایای کارمند ارائه می دهند؟ هر ساله مشاغل کوچک با این کار روبرو می شوند که مزایا و معایب ارائه بیمه درمانی گروهی را به کارمندان و خودشان بسنجند. "من حدس می زنم به دلیل همه گیری ، من باید بیمه ارائه دهم." "آیا این به کار من کمک خواهد کرد؟" "آیا من توانایی پرداخت این مزایا را دارم؟" "چگونه این تأثیر می گذارد روی خط اصلی من؟" "من چیزی در مورد بیمه نمی دانم ، چگونه می توانم به سوالات کارمندانم پاسخ دهم؟"

ما می خواستیم برخی از دلایل اینکه بیمه درمانی پیشنهادی ضروری برای هر کارفرما است ، صرف نظر از اندازه ، مشخص کنیم.

1. بهبود استخدام و استخدام
بررسی اخیر در مورد مشاغل کوچک در سراسر ایالات متحده نشان داد که 66٪ کارفرمایانی که مزایای بیمه درمانی را به کارمندان خود ارائه می دهند برای استخدام و نگهداری بهترین کارمندان این کار را انجام دادند. داده های مربوط به پایان کارمند حتی شدیدتر است:

طبق نظرسنجی انجام شده توسط Lending Tree در سال 2017 نشان داد که 33٪ از افراد به دلیل کمبود مزایای کارکنان ، پیشنهاد کار را رد کرده اند.
سرانجام و از همه مهمتر ، یک نظرسنجی در سال 2016 توسط Fractl که در Harvard Business Review منتشر شده است ، حاکی از آن است که در صورت ارائه بیمه درمانی ، 88٪ پاسخ دهندگان احتمالاً شغل کم درآمدتری را در پیش می گیرند.
یک نظرسنجی در سال 2018 از ویلیس تاورز واتسون نشان داد که 46٪ از پاسخ دهندگان بیمه درمانی را به عنوان نکته اصلی در انتخاب کارفرمای فعلی خود ذکر کردند.
با داشتن تنها 55٪ از شرکتهای مستقر در ایالات متحده با کمتر از 100 کارمند بیمه درمانی ، ارائه یک مزیت جذاب برای استعدادهای بالقوه راهی برای متمایز کردن شما از بقیه بسته است. در یک تجارت کوچک ، یک کارمند درصد قابل توجهی از تیم کلی شما را نشان می دهد. توانایی جذب کارمندان مناسب می تواند تفاوت در یک داستان موفقیت و یک فاجعه نهایی باشد. این حتی در دوران پسا همه گیری که کسب و کارهای کوچک برای جذب استعدادهای برتر باید تمام توقف ها را انجام دهند ، بیشتر صدق می کند.

2. حفظ بهتر کارکنان
با تمام چالش های یافتن و استخدام کارمندان مناسب ، چالش های ماندن در کارمندان نیز به وجود می آید. پرداختن به هر دو هزینه مستقیم و غیر مستقیم گردش مالی برای هر شرکتی سنگین است ، چه رسد به یک تجارت کوچک. هزینه مستقیم یافتن ، پردازش ، استخدام و آموزش یک کارمند جدید ، هزینه های غیرمستقیم از دست رفتن بهره وری ، شکاف در خدمات مشتری ، عدم دستیابی به صلاحیت های اصلی مشاغل شما و یا هرگونه تأثیر سوء بر فرهنگ شرکت را تشدید می کند. برخی از مطالعات برای تعیین کمیت هزینه واقعی گردش کار انجام شده است ، با یک مطالعه به این نتیجه رسیده است که متوسط ​​مشاغل 21٪ از حقوق کارمندان را برای جایگزینی وی هزینه می کند:

56٪ از کارفرمایانی که از طریق کارفرمای فعلی خود به آنها بیمه درمانی ارائه شده است ، پاسخ دادند که پوشش آنها عاملی تعیین کننده در تصمیم گیری برای ماندن در شرکتشان است.
با توجه به اهمیت نگهداری کارمندان در مشاغل کوچک ، توانایی ارائه بیمه درمانی در درجه اول اهمیت قرار دارد زیرا چسبندگی را برای کارمندان ایجاد می کند و احتمال تبدیل شدن موضوع گردش مالی به آنها را کاهش می دهد. (علاوه بر مسائل بی پایان که باید به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک با آنها کنار بیایید)

3. مشوق های مالیاتی
اغلب اوقات ، بزرگترین عامل محرک کارفرمایان از ارائه مزایای بیمه درمانی ، هزینه های حق بیمه است. بسیاری از مشاغل ، به ویژه مشاغل کوچک ، نگرانند که برچسب قیمت ارائه پوشش به کارمندان آنها بانک را بشکند. خوشبختانه مشوق های مالیاتی می توانند به مشاغل کوچک کمک کنند تا بار این هزینه ها را تحمل کنند. چند روش متنوع وجود دارد که کارفرمایان می توانند با مشارکت در بیمه درمانی گروهی از مزایای مالیاتی بهره مند شوند:

در بیشتر موارد ، حق بیمه پرداختی توسط مشاغل برای پوشش کارمندان 100٪ مالیات کسر می شود.
طبق راهنمای مالیاتی کارفرما برای مزایای حاشیه ای از خدمات درآمد داخلی (IRS) ، مشارکت هایی که به مزایای بیمه درمانی گروه کوچک کارمندان می پردازید ، معاف از مالیات هستند. این بدان معنی است که این هزینه ها فقط برای اهداف اطلاع رسانی اعلام می شود و بخشی از محاسبات مالیاتی برای تجارت شما نیست: آنها مشمول مالیات بر درآمد فدرال ، تأمین اجتماعی ، Medicare ، مالیات بیکاری فدرال (FUTA) نیستند و در فرم گزارش نمی شوند W-2 استفاده از این مشوق بسیار ارزشمند است - این می تواند پرداخت مالیات شما را کاهش دهد و یا حتی در برخی موارد آنها را کاملاً از بین ببرد.
بخش 125 یا بعضی اوقات برنامه های فقط حق بیمه (POP) به کارمندان اجازه می دهد تا در پرده ثبت نام کنند و پیش پرداخت این مزایا را پرداخت کنند. نحوه عملکرد آن به این صورت است: دلارهایی که شما به عنوان حق بیمه کارمندان ، همسران و افراد تحت تکفل آنها تعهد می کنید ، یک امتیاز مثبت مالی برای آنها محسوب می شود ، اما توسط دولت "دستمزد" در نظر گرفته نمی شود ، بنابراین به همین ترتیب مالیات دریافت نمی شود ، به عنوان مثال در فیش حقوقی آنها.
مشارکتهایی که به حسابهای پس انداز سلامت کارمندان (HSA) می دهید. نوعی حساب پس انداز قبل از مالیات ، HSA ها را می توان هنگام جفت شدن با یک برنامه بهداشتی قابل کسر بالا (HDHP) استفاده کرد. به طور کلی ، مشارکت در HSA یک کارمند برای شرکت شما هزینه کسب و کار قابل کسر است. این مشارکت ها نیز قابل استثنا هستند از درآمد یک کارمند ، و مشمول مالیات بر درآمد اجتماعی ، مدیکر یا فدرال نیستند.
4. سلامتی و فرهنگ کارمندان
فرهنگ و تندرستی کارمندان هنگام تصمیم گیری در مورد ارائه مزایا (و چه نوع) اولویت اصلی است. بسیاری از کارفرمایان در مورد خود طرح بیمه فکر می کنند ، و نه هر چیز غیرمستقیم. به عنوان مثال ، بسیاری از برنامه های بیمه با اقدامات درمانی تکمیلی ارائه می شوند که می توانند به عنوان ابزاری برای ایجاد انگیزه در عادت های بهداشتی نیز مورد استفاده قرار گیرند. همچنین می تواند ابزاری عالی برای ادامه پرورش خانواده ای مانند فرهنگ در مشاغل باشد. با علاقه به حمایت از سلامتی کارمندان ، آنها به احتمال زیاد بهره وری بالاتری دارند ، بیشتر در آنجا کار می کنند و از نحوه برخورد با آنها به عنوان کارمند ابراز رضایت می کنند.

5. هزینه های عملیاتی
این بهترین راز است که بیمه درمانی می تواند هزینه عملیاتی باشد که می توانید کنترل کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد