شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

4 استراتژی برای تقویت فرهنگ تیمی و نتایج

بالا بردن استانداردها به این معنی نیست که ما همیشه نتایج بهتری می گیریم. این فقط اولین قدم است. با این حال ، ما اغلب به امید بالا بردن عملکرد به افزایش استاندارد ادامه می دهیم. با این حال ، تنظیم استانداردها به تنهایی نتیجه نهایی را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

من کاملا دوست دارم به تیم های دندانپزشکی کمک کنم فرهنگ مشترکی را ایجاد کنند که هر روز از آمدن به آنها لذت می برند! آنچه پس از کار با تیم های مختلف در سراسر کشور ، بدون توجه به اندازه شهر ، پیدا کردم ، این است که خوشبختی و موفقیت تیم به طور مستقیم با 4 قدرت ساز زیر ارتباط دارد.

سازنده قدرت یک: گیره را مدل کنید
گوه ای را که می خواهید ببینید مدل کنید. به عبارت دیگر ، قدم بزنید! اگر رهبران "از طریق مثال هدایت نشوند" ، بالا بردن سطح عملکرد بقیه غیرممکن است. مردم به رهبری که یک چیز می گوید ، اما حرف دیگری می زند اعتماد نخواهند کرد. حمایت از افرادی که به آنها اعتماد نداریم غیرممکن است. مردم همان کاری را انجام می دهند که شما انجام می دهید ، نه همانطور که شما می گویید.

از بالا به پایین شروع کنید. رهبران استانداردهای واقع بینانه ای تعیین می کنند. آنها را زندگی و حفظ کنید. استاندارد های دوگانه را فعال نکنید.

اگر می خواهید تمرکز تیم شما به نفع بیماران ، تمرین و تیم باشد ، باید شما نیز باشید. عملکردها همیشه بلندتر از کلمات هستند. اگر یک چیز بگویید و کار دیگری انجام دهید ، تیم شما نسبت به هر آنچه به آنها بگویید مشکوک می شود. احتمالاً اعتماد آنها را از دست خواهید داد. و کمتر فکر می کنند شما می دانید چه کاری انجام می دهید. وقتی تیم شما به رهبری شما اعتماد یا احترام نگذارد ، فرهنگ تمرین متزلزل خواهد شد.

قدرت ساز دو: انتظارات خاص را منتقل کنید
انتظاراتی را که می خواهید به وضوح تعریف کنید. اگر می خواهید همه را در آن شرکت دهید ، تنظیم جلسه تیم بهترین نتیجه را خواهد داشت. تعمیم ندهید ؛ خاص بودن آنقدر عمیق شوید که همه بتوانند درک کنند چه چیزی ، چه کسی ، کی ، کجا ، چرا و چگونه پشت هر استاندارد تعیین شده قرار دارند. سپس درباره موانع احتمالی و یک برنامه عملی بحث کنید.

به ورودی کل تیم اجازه دهید مالکیت فوری هر یک از کارکنان را ایجاد کند. هنگامی که همه در مورد استاندارد به توافق رسیدند ، آن را چاپ کرده و عنوان "روش عملیاتی استاندارد" (SOP) خود را عنوان کنید.

قدرت ساز سه: نتایج را کنترل کرده و بازخورد دهید
نظارت و رسیدگی به نتایج به صورت روزانه. موانع روزمره شما (آنچه من به عنوان جلسات پاسخگویی از آن یاد می کنم) به تیم اجازه می دهد تا در مورد موفقیت ها و فرصت های رشد در زمان واقعی گفتگو کند. اگر فقط مختص یک یا دو عضو تیم است ، جداگانه با آنها ملاقات کنید.

جلسات ماهانه تیم این فرصت را پیدا می کند تا از نظر کیفیت ، کمیت ، به موقع بودن و بازخورد بیشتر به بررسی معیارها بپردازید.

قدرت ساز چهار: تعهد بگیرید
برای هر یک از اعضای تیم لازم است که از استانداردهای تمرین با نگرش ، گفتار و عملکرد مثبت حمایت کنند. هر زمان که استاندارد ، سیستم یا پروتکل جدیدی را اجرا می کنید ، از هر یک از اعضای تیم بخواهید پشتیبانی خود را در مقابل کل تیم انجام دهند.

ممکن است مواردی وجود داشته باشد که حتی در صورت استفاده از سه اصل اول نمی توانید یک عضو تیم را در آن شرکت دهید. واقعیت این است که آنها برنامه خاص خود را دارند و بنابراین تمایلی به حمایت از شما ندارند. استانداردهای عملکرد بر اساس بهترین روش ها برای منافع بیشتر بیماران ، پزشکان و تیم ها و نه هر شخص استوار است.

اگر آنها فقط مایل به انجام کاری هستند که انتخاب می کنند و فقط نگران آنچه برایشان مناسب است ، وقت آن است که در شن و ماسه خط بکشند. اگر آنها می خواهند بخشی از تیم باشند ، حمایت از استانداردهای تیم ضروری است. در غیر این صورت ، برای آنها آرزوی سلامتی کنید و اجازه دهید آنها به تیم دیگری بپیوندند که ممکن است برنامه آنها بهتر باشد.

بله ، من می دانم ، آنها ممکن است در کاری که می خواهند انجام دهند بسیار خوب هستند. آنها معمولاً از نظر بیماران عالی هستند اما برای تیم سمی هستند. در بیشتر موارد ، آنها از آن به عنوان اهرمی برای گروگان گرفتن پزشک استفاده می کنند و خواهند کرد. با این حال ، اگر به یکی از اعضای تیم اجازه دهید از استانداردهای تمرین پشتیبانی نکند ، عملکرد کل تیم را فدا می کنید!

نتیجه نهایی این است که اگر آنها حمایت نمی کنند ، آنها در حال خرابکاری در فرهنگ عمل هستند.

اجرای این چهار سازنده قدرت به شما کمک می کند فرهنگ شادتر و موفق تری در محیط کار ایجاد کنید!
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد