جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

نکاتی برای رشد شغلی اداری دندانپزشکی شما

برای ایجاد تغییر در شغل اداری دندانپزشکی خود چه کاری انجام می دهید؟ آیا برای ادامه ارتباط ، انگیزه یا رشد به عنوان یک متخصص اداری دندانپزشکی در تلاش هستید؟

آیا شما مدیر مطب ، مدیر مشاغل ، هماهنگ کننده بیمه ، هماهنگ کننده درمان یا امور مالی ، هماهنگ کننده بهداشت ، هماهنگ کننده مراقبت از بیمار هستید یا چندین کلاه بر سر دارید؟

به عنوان متخصصان اداری دندانپزشکی ، به طور معمول در موقعیتی قرار می گیریم که هیچ کم آموزش و راهنمایی درباره کارهایی که باید انجام دهیم یا چگونگی رشد باید داشته باشیم.

خوشبختانه منابع نامحدودی وجود دارد که به شما کمک می کند شما را به سطح بعدی برسانیم و به موقعیت خود متصل شوید. شما هرگز از سرمایه گذاری در خود و پیشرفت حرفه خود پشیمان نخواهید شد.

من اعتقاد راسخ دارم که متعهد ، فداکار ، سرمایه گذاری شخصی و مالکیت در هر جنبه از زندگی شخصی و شغلی ام هستم. من فکر می کنم این تصمیم تأثیر زیادی در رشد در همه زمینه های زندگی من داشته است ، اما بیشتر در حرفه حرفه ای من به عنوان مدیر مطب دندان پزشکی تأثیر داشته است.

چگونه حرفه اداری دندانپزشکی خود را رشد دادم
تعهد
شما باید متعهد باشید که با ایجاد کاری که برای ایجاد تغییر در خود و نقش شغلی شما ایجاد می شود ، در حرفه خود تغییر ایجاد کنید. همیشه آسان نیست ، اما همیشه ارزشش را دارد.

تقدیم
شما باید در تحقق هدف خود یا رسیدن به مقصدی باشید که برای حرفه خود در ذهن دارید.

سرمایه گذاری شخصی
سرمایه گذاری در رشد شخصی و شغلی خود شما را به موفقیت بزرگی تبدیل می کند. خود سرمایه گذاری یعنی شما خود را به عنوان یک فرد حرفه ای با ارزش باور داشته باشید. این همچنین بدان معنی است که شما برای پیشرفت حرفه ای خود برنامه ریزی می کنید و آن را به هوی و هوس دیگران نمی سپارید. شما لیاقت هر چیزی را دارید که می خواهید به آن برسید.

مالکیت
مالکیت به معنای ایستادن و اعلام این مسئله است که شما مسئول اجرای وظیفه پیش روی خود هستید. به نظر می رسد به اندازه کافی آسان است ، اما به دست آوردن مالکیت وظایف روزمره منجر به یک فرصت مادام العمر برای موفقیت در هر کاری می شوید.

لکه های سفید روی دندان:علت، رفع و درمان

سفیدی روی دندان

 

وجود لکه های سفید روی دندان ظاهر زیبایی دندان را از بین می برد و زیبایی طرح لبخند را تحت تاثیر قرار میدهد. بسیاری از اوقات وجود این لکه سفید بر روی دندان به طور واضح مشخص نیست اما با نگاه دقیق تر متوجه می شوید که قسمتی از دندان شما سفید تر است. 

لکه های زرد روی دندان یا قهوه‌ای، سفید و حتی سبز زمانی که بر روی دندان‌ها ایجاد شوند، می‌توانند خجالت‌آور باشند. دندان‌های لکه‌دار اغلب می‌توانند بر میزان اعتماد بنفس افراد در هنگام خندیدن و ظاهر کلی آنها تاثیر بگذارد. جدا از دلایل زیبایی، برطرف کردن لکه قهوه‌ای روی دندان  و سایر لکه‌ها به این دلیل مهم است که این لکه‌ها می‌توانند به طرق مختلف بر سلامتی شما اثر بگذارند. لکه های سیاه روی دندان  از لکه‌های شایع روی دندان‌ها هستند. از علل ایجاد این لکه‌ها می‌توان به نوشیدن زیاد چای، قهوه، استعمال دخانیات و  غذاهای رنگی که جذب سطح دندان می‌شوند اشاره کرد.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد