جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

5 ابزار نرم افزاری جدید برای بهبود تجربه بیمار

در بالای فناوری پیشرفته بودن همیشه یک چالش است. هر ساله ، ابزارهای جدید نرم افزاری امیدوار کننده برای کمک به اقدامات دندانپزشکی در بهبود مشارکت بیمار ظاهر می شوند.

چالش های منحصر به فرد سال 2020 فشار بیشتری را برای همراهی با آخرین روند رفتار مصرف کننده ایجاد کرده است.

ما برای یافتن پنج ابزار نرم افزاری با رشد سریع که به هزاران عمل دندانپزشکی با مشارکت بیمار کمک می کند ، تحقیق خود را بررسی کرده ایم. این شرکت ها هنوز همه نام خانوادگی نیستند ، اما آنها محصولات خوبی ، مشتریان وفادار و تیم های بلند پروازانه ای دارند.

هرگز برای شروع یادگیری در مورد منابع نرم افزاری که می توانند تمرینات شما را به مرحله بعدی برسانند ، خیلی زود است.

برای هر ابزار زیر ، ما یک نمای کلی از محصول ارائه می دهیم ، آنچه را که آن را منحصر به فرد می کند برجسته می کنیم و کسانی را که برای هر کدام مناسب هستند ، به اشتراک می گذاریم.

همچنین برای راحتی شما پیوندی به بررسی کامل SoftwarePundit هر محصول وجود دارد.

5 ابزار نرم افزاری برای بهبود تجربه بیمار خود
1. قابل تصور
Doctible… این متن یک زبانه جدید به وب سایت Doctible باز می کند… یک بستر جدید برای مشارکت بیمار است که بیش از 5000 عمل را انجام می دهد. این پلت فرم شامل ابزارهای گسترده ای است که می تواند تعامل بیمار شما را بهبود بخشد ، از جمله:

وب سایت Chatbot
برنامه ریزی آنلاین
یادآوری های انتصاب
ایمیل و پیام کوتاه
فرم های آنلاین
فرایند پرداخت
بررسی آنلاین
بیمار به یاد می آورد
اتاق انتظار مجازی
Docible به دلیل گستردگی ویژگی ها و قیمت گذاری مدولار منحصر به فرد است. تعداد کمی سیستم عامل این قابلیت را در زیر یک سقف فراهم می کند.

علاوه بر این ، شما فقط گزینه خرید ابزارهایی را دارید که می خواهید در تمرین خود استفاده کنید. این به تمرکز تیم شما و صرفه جویی در هزینه کمک می کند.

Docible برای عملیاتی که از قبل سیستم ارتباط با بیمار ندارند یا طی چندین سال به یک سیستم عامل جدید ارتقا نیافته اند ایده آل است. برای بررسی کامل Doctible ، اینجا را کلیک کنید… این متن یک برگه جدید برای ویژگی های Doctible ، قیمت گذاری و موارد دیگر باز می کند.

2. GrowthPlug
GrowthPlug text این متن زبانه جدیدی را به وب سایت GrowthPlug باز می کند… یک بستر نرم افزاری است که برای کمک به رشد آنلاین رویه ها ساخته شده است. این یک شرکت جدیدتر از سایر محصولات موجود در این لیست است ، اما مطمئناً یکی برای تماشای آن است.

پلتفرم GrowthPlug تعداد اندکی از ابزارها را در کنار هم قرار داده است که با هم کار می کنند تا بیماران بتوانند به راحتی از طریق اینترنت عمل شما را پیدا کنند و قرار ملاقات بگذارند.

این سرویس شامل یک وب سایت سفارشی با قابلیت وبلاگ نویسی ، سیستمی برای درخواست بازبینی بیمار ، توانایی مدیریت لیست های مشاغل شما و یک ابزار اولیه بازاریابی از طریق ایمیل است.

GrowthPlug تنها راه حل این لیست است که توسعه وب سایت را در هسته اصلی خود ارائه می دهد.

GrowthPlug برای کارهایی که به یک وب سایت جدید نیاز دارند و می خواهند برای خرید آنلاین بیماران سرمایه گذاری کنند ، ایده آل است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد GrowthPlug ، اینجا را کلیک کنید… این متن یک زبانه جدید برای اعلامیه GrowthPlug باز می کند.

3. NexHealth
NexHealth… این متن یک زبانه جدید به وب سایت Nexhealth باز می کند… یک سیستم تعامل بیمار استثنایی است که به سرعت در بازار جلب توجه می کند. از زمان تاسیس در سال 2017 ، این شرکت بیش از 5000 روش کسب کرده است.

NexHealth قابل مقایسه با Docible است. هر دو سیستم طیف گسترده ای از ویژگی های درگیری بیمار را ارائه می دهند که می تواند تأثیر زیادی در تجربه بیمار شما داشته باشد.

در اینجا لیستی از ابزارهای موجود در بستر NexHealth آورده شده است:

رزرو آنلاین
یادآوری های انتصاب
ایمیل و پیام کوتاه
فرم های آنلاین
فرایند پرداخت
بررسی آنلاین
به یاد می آورد
نمایش ممنوع و لغو
تبلیغات ایمیل و پیام های متنی
سلامتی
NexHealth به دلیل طیف گسترده ای از ویژگی ها منحصر به فرد است. علاوه بر این ، محصول به خوبی طراحی شده و استفاده از آن آسان است.

NexHealth تنها راه حل در این لیست است که شامل سلامت از راه دور است.

NexHealth برای هر عملی که می خواهد تعامل بیمار را مدرن کند ایده آل است. این به ویژه برای کارهایی که قبلاً دارای وب سایت قدرتمندی هستند و به سلامتی از راه دور علاقه مند هستند بسیار با ارزش است. برای بررسی کامل NexHealth اینجا کلیک کنید… این متن برگه جدیدی را برای بررسی ها ، قیمت ها و موارد دیگر NexHealth باز می کند.

4. Simplifeye
Simplifeye… این متن یک زبانه جدید به وب سایت Simplifeye باز می کند… یک راه حل منحصر به فرد برای مشارکت بیمار است که به روشهای دندانپزشکی کمک می کند تا ترافیک وب سایت را به مشتریان جدید تبدیل کنند. این محصول توسط بیش از 6000 متخصص بهداشت در سراسر کشور استفاده می شود.

محصول اصلی Simplifeye ابزاری برای گفتگوی اینترنتی است که به بیماران امکان می دهد هنگام بازدید از وب سایت شما با عمل شما چت کنند. آنچه Simplifeye را منحصر به فرد می کند این است که ابزار گپ وب آن کاملاً سرویس دهی می کند - این نرم افزار و همچنین تیمی از گپ زن های خبره را ارائه می دهد که در مورد نحوه تبدیل بازدید کنندگان به قرارهای جدید آموزش دیده اند.

Simplifeye برای هر عملی که سرمایه گذاری زیادی در بازاریابی آنلاین انجام دهد ایده آل است. تیم گپ و گفتهای آن برای کمک به افزایش ROI در هزینه های بازاریابی شما ، یک کار را از صفحه شما خارج می کند. برای بررسی کامل اینجا کلیک کنید… این متن یک برگه جدید برای بررسی ، قیمت گذاری ، ویژگی ها و موارد دیگر Simplieye از Simplifeye باز می کند.

5. تورم
Swell… این متن یک زبانه جدید به وب سایت Swell باز می کند… یک سیستم مدیریت شهرت است که به طور خاص برای کارهای دندانپزشکی ساخته شده است. این از چند صد مشتری به چند هزار مشتری در اروپا سال گذشته تبدیل شده است .

هدف Swell کمک به اقدامات دندانپزشکی در ایجاد نظرات بیمار است که در سیستم عامل هایی مانند Google ، Facebook و Yelp منتشر شده است. این بررسی ها باعث افزایش SEO برای تمرین وب سایت ها می شود و منجر به افزایش قرارهای جدید می شود.

علاوه بر این ، پلت فرم Swell شامل ابزارهایی برای گفتگوی وب و نظرسنجی از بیماران است.

تورم تنها ابزاری در بازار مدیریت شهرت است که به طور خاص بر روی اقدامات دندانپزشکی تمرکز دارد.

برای روشهایی که می خواهند سیستم مدیریت شهرت با قیمت مقرون به صرفه داشته باشند ، ایده آل است.

آموزش افترافکت (After Effects)

نرم افزار After Effects یکی از مشهورترین و قدرتمندترین نرم افزارهای کمپانی Adobe، در زمینه کار با فیلم است. هر فردی که به طور حرفه ای در حوزه فیلم سازی و انیمیشن سازی فعال باشد بدون شک، این نرم افزار یکی از ابزارهای اصلی این فرد برای انجام پروژه هایش است و در واقع افتر افکت، یک برنامه جلوه های ویژه، موشن گرافیک و کامپوزیت می باشد که برای فرایند Post production در فیلم سازی و صدا و سیما استفاده می شود. امروزه این نرم افزار، قدرتمندترین ابزار صنعت فیلم و انیمیشن سازی در جهان می باشد و بدون شک، این صنعت و کمپانی های فیلم سازی، بخش زیادی از پیشرفت خود را مدیون این نرم افزار می باشند.
افتر افکتز 4

توضیحات تکمیلی

نرم افزار After Effects یکی از مشهورترین و قدرتمندترین نرم افزارهای کمپانی Adobe، در زمینه کار با فیلم است. هر فردی که به طور حرفه ای در حوزه فیلم سازی و انیمیشن سازی فعال باشد بدون شک، این نرم افزار یکی از ابزارهای اصلی این فرد برای انجام پروژه هایش است و در واقع افتر افکت، یک برنامه جلوه های ویژه، موشن گرافیک و کامپوزیت می باشد که برای فرایند Post production در فیلم سازی و صدا و سیما استفاده می شود.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد