یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

استراتژی های موفق رسانه های اجتماعی برای روش های دندانپزشکی

بیش از اجتماعی بودن: استراتژیک باشید
ما در Discover Economy زندگی می کنیم ، جایی که مردم فعالانه از طریق هر سایت رسانه های اجتماعی به دنبال ، اشتراک و کشف محصولات و خدمات جدید هستند.

در نتیجه ، ما شاهد تغییر در بازاریابی از خروجی - به معنای پست مستقیم ، رادیو ، چاپ و تلویزیون - به ورودی هستیم. بازاریابی ورودی عبارت است از قرار دادن آرد سوخاری آنلاین در صورت تمایل ، جایی که مردم وقت خود را می گذرانند تا احتمال کشف شما بیشتر شود.

رسانه های اجتماعی به اندازه اشتراک گذاری به فروش نمی رسند - محتوایی را به اشتراک می گذارند که مردم می خواهند ببینند.

رمز موفقیت این است که مطمئن شوید تمرین شما در مکانی کشف شده است تا از فرصت های ارائه شده به صورت آنلاین استفاده کنید.

بنابراین چگونه می توانید استراتژی های موفق رسانه های اجتماعی را برای اقدامات دندانپزشکی جمع کنید؟

در اینجا چهار مرحله برای شروع آمده است.

مرحله اول: داستان خود را بسازید
یک سند استراتژی یک صفحه ای تهیه کنید که شامل داستان ثابت و هدفمندی باشد که می خواهید در مورد عملکرد ، نقش ها و مسئولیت ها ، بودجه و سایر تخصیص منابع (مانند زمان) و معیارهای موفقیت با مردم به اشتراک بگذارید.

تمرکز اصلی داستان شما بینایی و مأموریت شماست ، و باید شامل انواع روشها یا دندانپزشکی باشد و همچنین بیمار ایده آل شما چه کسی است.

مرحله دوم: تقویم خود را برنامه ریزی کنید
به صورت فعالانه برنامه ریزی کنید که چگونه می خواهید این داستان را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید. توصیه می کنم یک تقویم 12 ماهه ایجاد کنید.

بگذارید بگوییم که نیکوکاری یکی از بزرگترین اجزای داستان عملی شما است و پزشک شما مایل است ارتودنسی کوتاه مدت بیشتری انجام دهد. در این شرایط ، ایجاد تقویم رسانه های اجتماعی تمرین خود را با یک رویداد سه ماهه آغاز می کنید که برای یک موسسه خیریه مناسب پول جمع می کند.

پست های رسانه های اجتماعی قبل ، حین و بعد از آن در تقویم قرار می گیرد. سپس محتوایی اضافه می کنید که برای آن دسته از بیمارانی که ممکن است کاندیدای ارتودنسی کوتاه مدت باشند ، مورد توجه قرار می گیرد.

این محتوا می تواند آموزشی (همه چیز درمورد هم ترازهای واضح) ، الهام بخش (فواید لبخند زیبا) یا تبلیغاتی باشد (یک جلسه اطلاعات کوتاه مدت ارتودنسی داشته باشید).

مرحله سوم: پیام رسانی فصلی را اضافه کنید
اضافه کردن هرگونه رویداد فصلی یا پیام رسانی - مانند مزایای بازگشت به مدرسه یا پایان سال - و اطلاعاتی که ممکن است به بیماران کمک کند تا از موانع مراقبت ، مانند آرام بخشی (ترس) و گزینه های مالی با کارت اعتباری CareCredit (هزینه )

مرحله چهارم: شخصی سازی کنید
بگذارید شخصیت شخصی شما از طریق احساسات شما (هرچه که باشد) بدرخشد. این "چیزهای سرگرم کننده" مانند تولد ، جشن ، عقب نشینی تیمی ، مسابقات ، سرگرمی و غیره است.

هنگامی که همه این کارها را انجام دادید ، باید یک تقویم استراتژیک و قوی داشته باشید که در رسانه های اجتماعی تمرین شما قابل اجرا باشد.

یک موفقیت اجتماعی باشید
زمان و منابعی که در راهبردهای شبکه های اجتماعی برای اقدامات دندانپزشکی در نظر گرفته شده است باید بازدهی قابل اندازه گیری داشته باشد. این که خودتان این کار را انجام می دهید یا یک متخصص استخدام کرده اید ، روش های مختلفی برای سنجش موفقیت تلاش های شما وجود دارد. در اینجا چند مورد برای بررسی وجود دارد:

قابل مشاهده بودن: مهم است که شما برای بیماران فعلی و احتمالی در همسایگی خود قابل مشاهده باشید. این را می توان از طریق دسترسی به محتوای شما اندازه گیری کرد - به طور خاص ، شما به طور ثابت به چند نفر در منطقه خود دسترسی پیدا می کنید و آیا این رشد رو به رشد است؟ اگر خودتان رسانه های اجتماعی خود را مدیریت می کنید ، فیس بوک می تواند از طریق برگه بینش ، در زیر بخش بازدید از صفحه در صفحه تمرین شما ، اطلاعات تجزیه و تحلیل را برای شما فراهم کند.
ایجاد سرب: مهم است که افراد را به سمت وب سایت خود سوق دهید و اگر برای تبدیل ها طراحی شده باشد ، می توانید میزان کلیک را که منجر به قرار ملاقات ها ، تماس های تلفنی یا درخواست اطلاعات می شود اندازه بگیرید.
تبلیغات ویژه: تبلیغات محصول یا درمانی (روز روشن تراز کنندگان) و مسابقات سرگرم کننده فقط از طریق کانال های رسانه های اجتماعی شما به بازار عرضه شود و پاسخ را بسنجید. برای یک ماه خاص یک هدف "مانند" جدید تعیین کنید و اگر بیماران شما با به اشتراک گذاشتن محتوا به شما کمک می کنند تا آن را تحقق بخشید ، در پاییز لوازم معلمان را برای بازگشت به مدرسه یا ژاکت را به یک پناهگاه محلی در زمستان اهدا خواهید کرد.
فرم های مصرف: فرم دریافت بیمار شما باید محلی برای بیماران باشد تا بتوانند به شما اطلاع دهند که چه کسی آنها را ارجاع داده و همچنین اگر عمل شما را در رسانه های اجتماعی مشاهده کرده اند. کادرهای انتخابی داشته باشید که نشانگر همه سایت های رسانه اجتماعی شما مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، بررسی های Google و YouTube باشد و از آنها بخواهید شما را دنبال کنند. این امر همچنین بیمارانی را که شما را در شبکه های اجتماعی ندیده اند تشویق می کند تا به دنبال شما بگردند و نام تجاری شما را تشخیص دهند.
رسانه های اجتماعی می توانند راهی شگفت انگیز برای برقراری ارتباط ، جلب و نگهداری بیماران برای زندگی باشند. یادتان باشد که اصیل باشید.

عکس ها و فیلم ها یک روش عالی برای بیان یک داستان و برقراری ارتباط با بیماران است (و ارزش 1000 کلمه). خجالت نکشید از مردم بخواهید که شما را دوست داشته باشند. داستان و تقویم خود را ایجاد کنید. به برنامه های خود بودجه و زمان اختصاص دهید. سپس نتایج خود را کنترل کنید تا بتوانید تشخیص دهید چه چیزی برای عمل شما و بیماران مفید است.

سرانجام ، با معرفی و استقبال از برنامه ها و سایت های رسانه های اجتماعی ، حتی از فرصت های بیشتری آگاه باشید توسط مصرف کننده دیجیتال امروز
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد