دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

کار گروهی عالی در دندانپزشکی - "هشت نفر" طول می کشد

موفقیت در کار گروهی در دندانپزشکی مستلزم ایجاد روابط مستحکم ، برقراری ارتباط مداوم و برجسته ، انجام کارهای عادی فوق العاده خوب ، توجه به جزئیات خوب و سپس برقراری ارتباط بیشتر است.

در طی کارگاهی که در کنکون ، مکزیک برگزار کردم ، از شرکت کنندگان خواستم که آنچه را که فکر می کنند چهار کلمه مهم برای استفاده یک تیم موثر و اوج عملکرد باشد ، بیان کنند.

یک پزشک جسور و شوخ طبع در پشت اتاق فریاد زد: "به کار خود برگرد!" بالاتر از خنده ، یکی از اعضای تیم جوان با جواب زیر لب به او جواب داد: "کی بزرگ من است؟"

به طور طبیعی ، ما با شنیدن همه ترکیب های چهار کلمه ای که به صورت خلاقانه در کنار هم قرار گرفته بودند ، بسیار سرگرم کننده بودیم.

چهار کلمه ای که من انتخاب کردم "چه چیزی فکر می کنید؟"

بدون جستجوی این اطلاعات همکاری از هم تیمی ها ، ما به جای اینکه به صورت جمعی کار کنیم به صورت جداگانه کار می کنیم. هشت قدم برای رسیدن به یک تیم عالی همان چیزی است که دوست دارم آنها را هشت نفر از بزرگ بودن بنامم.

مرحله اول ایجاد یک تیم است
پزشکان نمی توانند این کار را به تنهایی انجام دهند!

چند نفر تیم می سازند؟ چند تا احتیاج داری؟ وقتی به کلمه TEAM فکر می کنید ، چه تصوری دارید؟

مرحله دو تعیین مکان است
کجا افراد با کیفیت را برای تشکیل این تیم برنده جایزه پیدا می کنیم؟ تبلیغات ، اینترنت ، آژانس ها؟

افراد با کیفیت معمولاً خود را با افراد با کیفیت احاطه می کنند. اطلاع دادن به تیم ، همکاران و حتی بیماران / والدین خود که می خواهید به دنبال افراد درجه یک باشید می تواند بهترین شرط شما در یافتن این مورد باشد.

همه آنها دوست و آشنایی دارند و می توان گفت که دهان به دهان یک روش عالی برای استخدام است. اگر افراد جامعه مدیریت دندانپزشکی شما بدانند که شما در راس رشته خود هستید ، به احتمال زیاد می خواهند بخشی از آنچه می بینند و می شنوند باشند.

مرحله سه فقط انجام آن است
دید خود را برآورده کنید و سخنان و اعمال خود را با آن چشم انداز سازگار کنید. به عبارت دیگر ، دقیقاً همان کاری را که گفتید انجام دهید - "صحبت را راه بیندازید".

اگر گفتید که فقط می خواهید انواع خاصی از بازیکنان تیم را با کیفیت استخدام کنید ، پس فقط با نگرش آنی به دلیل مهارت بالینی خود را در معرض خطر قرار ندهید.

ایجاد یک بیانیه مأموریت ... در یک برگه جدید برای مقاله در مورد نوشتن بیانیه های مأموریت باز می شود ... که واقعی است و توسط تیم نوشته شده است. پس زندگی کن!

مرحله چهارم آموزش است
به سمینارهای دندانپزشکی بروید ، مشاورانی برای آموزش و تنظیم دقیق ، گوش دادن به نوارها ، مطالعه کتابها ، شبکه با همکاران خود ، جستجوی منابع مدیر دندانپزشکی با AADOM. در جلسات محلی ، منطقه ای و ملی خود شرکت کنید. جلسات آموزش متقابل حضوری را ارائه دهید ، از هر یک از اعضای تیم بخواهید شرح وظایف خود را بنویسند ، آن را به روز نگه دارید.

هرگز کسب درآمد برای یادگیری را متوقف نکنید!

مرحله پنجم همکاری است
دو قانون برای اعمال: قانون طلایی و قانون پلاتین.

هر دو به شما کمک می کنند تا در ساندویچ دندان بازی زیبایی داشته باشید ، یک ضرورت مطلق برای کار گروهی در دندانپزشکی.

مرحله ششم برقراری ارتباط است
از بحث مداوم در طول روز استفاده کنید: یک "هجوم صبحگاهی" خوب برای تنظیم لحن روز ، جلسات ناهار گاه به گاه ، جلسات منظم تیم و عقب نشینی های سالانه یک تا دو روزه.

این عقب نشینی ها معمولاً باید دور از عمل باشد تا بتواند آب میوه های خلاقانه جاری شود ، افکار و عقاید به خوبی بیان شوند و برای تیم اجتماعی زمان بیشتری برای شناخت بهتر یکدیگر فراهم شود.

مرحله هفتم ایجاد انگیزه است
با تعیین اهداف با هم ، تیم شما بسیار بیشتر از هدفهای تعیین شده توسط پزشک ، توسط یک منبع خارجی یا با نداشتن هیچ کدام ، در جهت رسیدن به این اهداف تلاش خواهد کرد!

به طور مداوم توسط تیم ها به من یادآوری می شود که انگیزه همه آنها برای قدردانی است. "متشکرم" کلامی ، صمیمانه همچنان انگیزه شماره یک برای انجام کارهای بهتر و دستیابی به اهداف بیشتر است.

سفر به مرکز خرید یا مرکز آبگرم و پول در دست همیشه انگیزه تحسین برانگیزی است ... با این حال هنوز هم هستند و امیدوارم همیشه بعد از پت پشتی باشند. ستایش در جمع؛ و کلمه مهربانانه صادقانه

مرحله هشت جشن است
وای! این آسان است.

وقت بگذارید و به موفقیت های بزرگ و کوچک اعتراف کنید. انتظار برای پایان سال برای جشن گرفتن آمار می تواند انگیزه انگیزه شما باشد ، بنابراین در تمام طول راه به خاطر داشته باشید که از قدم های کوچکی که شما را به هدف بزرگتر کار گروهی در دندانپزشکی می رساند ، خوشحال و افتخار کنید.

شنیدن تعارف ، خوشحالی بیمار ، دیدن به موقع هر بیمار ، همه بیرون رفتن در ساعت 5 عصر ، تولد ، سالگرد اشتغال - چیزهای کوچکی که در طول سفر باعث می شود فردا برگردید.

اینها می توانند بهترین موارد برای تشویق باشند و این دلیلی است که من اکنون 50 سال را در این حرفه صرف کرده ام. چه سواری!
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد