یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

مراجعه به دندانپزشکی همکار [8 قدم برای موفقیت]

ممکن است مراجعه به دندانپزشکی همکار ترسناک و دلهره آور باشد.

چگونه آنها مشغول خواهند شد؟ آیا بیماران آنها را دوست دارند؟ آیا آنها به اندازه کافی به تمرین کمک خواهند کرد؟

این نگرانی های مشروع است. اما ، تا زمانی که شما به درستی برنامه ریزی کنید ، این روند به آرامی پیش خواهد رفت.

در دفتر من ، سه همکار داریم. ما در مورد استخدام پزشکان جدید چیزهای زیادی آموخته ایم ، و من مایلم برخی از بهترین اقدامات خود را با شما در میان بگذارم.

چگونه می توان دندانپزشکی همکار را به وجود آورد
1. چه چیزی را جمع کنیم
اولین کاری که دوست دارم انجام دهم این است که قبل از تاریخ شروع ، تمام مدارک تحصیلی آنها را در دست داشته باشم.

اسناد جمع آوری شامل:

شماره گواهینامه رانندگی آنها
شماره پروانه دندانپزشکی
شماره تأمین اجتماعی
شناسه ارائه دهنده ملی
شماره ثبت DEA
و آدرس آنها
این کار را انجام دهید حتی اگر یک ارائه دهنده شبکه نیستید.

2. مقدمه
همکار جدید قرار است روز به روز با تیم کار کند. همه باید آنها را بشناسند.

با گرفتن بیوگرافی دکتر و عکس گرفتن شروع کنید. این اطلاعات می تواند برای به روزرسانی وب سایت تمرینی شما و افزودن به رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.

اگرچه به یاد داشته باشید که همه بیماران اهل فن نیستند و از شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنند. من توصیه می کنم نامه ای برای بیماران خود نیز تهیه کنید. این نامه باید دندانپزشک جدید را معرفی کند و به بیماران یادآوری کند که آنها می توانند همان سطح مراقبت قبلی را داشته باشند.

همچنین هر عضو تیم باید بیوگرافی پزشک را دریافت کند تا در صورت بروز سوالات بیمار بتواند پاسخ دهد.

3. به آنها احساس خوش آمد گویی کنید
اطمینان حاصل کنید که نام دندانپزشک جدید به مواد بازاریابی ، درب ورودی و هرجای دیگر که نام پزشک خود را ذکر کرده یا ذکر شده باشد ، اضافه شده است.

به یاد داشته باشید که ضبط پست صوتی خود را نیز به روز کنید و کارت های یادآوری کسب و کار یا قرار ملاقات را با نام کاردانی جدید سفارش دهید. ایده این است که در تمرین شما احساس خوشآمد کنند.

حتی ممکن است میزبانی کمی دور هم جمع شدن را در نظر داشته باشید ، یا پیشنهاد دهید که تیم با یک ناهار پذیرایی تیم را درمان کند تا به همه فرصت گفتگو با پزشک جدید را بدهد. هزینه زیادی ندارد. حتی قهوه و دونات برای یک جلسه صبحگاهی تیم ، یک پیام خوشامدگویی گرم ارسال می کند و همه را دور هم جمع می کند.

4. سوار کردن بیماران
بیماران شما وفادار هستند ، به همین دلیل است که آنها همچنان به عمل شما باز می گردند.

در حالی که ممکن است برخی از مراجعه به دندانپزشک دیگری ابا داشته باشند ، اطمینان حاصل کنید که همه (از جمله اعضای تیم و پزشکان) درک می کنند که بیماران متعلق به عمل هستند ، نه پزشکان منفرد!

برای کمک به بیماران در گرم شدن با پزشک جدید ، از فرصت های معرفی وی به بیماران استفاده کنید. بهداشت می تواند درمورد همکار جدید با بیمارانشان صحبت کند و دستیارهای دندانپزشکی نیز می توانند همین کار را انجام دهند.

فروشندگان خود را نیز بخاطر بسپارید! وقتی نمایندگی لوازم دندانپزشکی شما برای ویزیت فرا می رسد ، آنها را به دندانپزشک جدید معرفی کنید.

5. پزشک و مالک دعوا می کند
خواه صاحب پزشک شما برای مدتی کوتاه یا چند دهه است که یک عمل را انجام می دهد ، اطمینان حاصل کنید که آنها انتظارات مشخصی از کارمند جدید دارند.

آنها ثروت این عمل را تقسیم خواهند کرد. با این کار تقسیم مسئولیت نیز - مسئولیت رشد ، افزایش درآمد و آوردن بیماران جدید همراه است.

به صاحب دندانپزشک خود یادآوری کنید که آنها دیگر تنها حامل رشد این عمل نیستند. این همکار جدید مسئول آوردن بیماران جدید ، افزایش پذیرش مورد و تولید درآمد است.

در ابتدا ممکن است برای صاحب دندانپزشک خود تقسیم این مسئولیت ها دشوار باشد ، اما مطمئن باشید همه در یک صفحه هستند.

6. رشد همکار جدید
اصلی ترین کاری که یک همکار می تواند انجام دهد این است که خود را از نظر اجتماعی در آنجا قرار دهند. بیرون بروید ، به یک Rotary یا سایر باشگاه ها یا سازمان های محلی بپیوندید تا در تولید بیماران جدید سهیم شوید.

ارتباط با جامعه راهی عالی برای کمک به همکار جدید شماست که برای جذب بیماران جدید نام خود را در آن جا ارائه دهد. شاید آنها وقت شخصی خود را داوطلبانه یا مراقبت از دندانپزشکی به اعضای محروم جامعه می گذرانند.

روش آسان دیگر برای کمک به همکار جدید شما در ایجاد پایگاه بیمار این است که وی تخصصی را ارائه دهد که هیچ دندانپزشکی در عمل شما ارائه نمی دهد.

به عنوان مثال ، ممکن است کارمند جدید کانال ریشه ، کاشت دندان یا ارتودنسی انجام دهد. به این ترتیب بیمارانی که به آن خدمات خاص نیاز دارند فقط به آن پزشک ارجاع می شوند. ممکن است نتوانید فوراً این پیشنهاد را ارائه دهید ، اما برای همکار جدید خود گزینه ای را برای دوره های اضافی یا گسترش دانش خود از طریق آموزش قرار دهید.

7. ثبات را حفظ کنید
اطمینان حاصل کنید که همیار جدید شما در مورد چگونگی بررسی مطب بهداشتی مطب شما ، گفتگو با بیماران و تشخیص نیازهای درمانی آموزش دیده است. داشتن ثبات در تشخیص ، برنامه های درمانی و رسیدگی به بیماران مهم است.

همه کمی متفاوت خواهند بود ، اما سعی کنید پزشکان شما تا حد ممکن سازگار باشند. اگر صاحب دندانپزشک یا سایر همکاران در این عمل رویکرد محافظه کارانه ای با بیماران داشته باشند ، همکار جدید نیز باید این کار را انجام دهد.

مکالمات با بیماران در مورد درمان آنها یا توصیه های مربوط به مراقبت های بعدی باید مشابه باشد.

8. اجرای یک برنامه
ما سه پزشک و چهار متخصص بهداشت دندان داریم. هر روز ما صبح خود را با چاپ برنامه بهداشت آغاز می کنیم و سپس تصمیم می گیریم که کدام پزشک هر معاینه را انجام دهد. اگر احساس می کنند که برای رسیدگی به این بیمار بهتر مناسب هستند ، متخصص بهداشت می تواند تماس گرفته و از پزشک خاصی درخواست کند.

به عنوان مثال ، اگر بیماری دارید که به کانال ریشه نیاز دارد و دندانپزشکی خاص برای انجام این روش واجد شرایط است ، از آن دندانپزشک بخواهید که به بیمار مراجعه کند. ایده این است که در عین ارائه بهترین مراقبت های ممکن برای بیماران ، نقاط قوت پزشک خود را به حداکثر برسانید.

ما در طول سالهای زیادی در تمرین خود چیزهای زیادی آموخته ایم. من دیده ام که تغییرات زیادی اتفاق می افتد ، و یک چیز مسلماً وجود دارد ، ما همیشه از آن یاد می گیریم و با هم کار می کنیم.

آوردن یک دندانپزشک همکار جدید یک دوره هیجان انگیز است. مهمترین پیشنهاد من این است که یک کار تیمی باشد.

در یک عمل دندانپزشکی ، هیچ کس به تنهایی نمی ایستد یا باید انتظار داشته باشد که بار را حمل کند. کلیشه ای به نظر نمی رسد ، اما "من" در کلمه تیم وجود ندارد!
 

20 تا از مهم ترین اصول موفقیت در زندگی (از زبان بزرگان)

موفقیت برای شما چیست؟ چگونه میتوان در زندگی موفق بود؟ بسیاری از افراد موفقیت را به ثروت میبینند، بعضی دیگر قدرت و افرادی میخواهند تاثیر مثبتی در جهان داشته باشند و مفید باشند و ما در اینجا 20 تا از جدیدترین اصول را برای شما بیان می کنیم.

اصول موفقیت از دید افراد بزرگ (اینفوگرافی)

همه ی اینها قابل قبول است، در واقع موفقیت یک مفهوم است که برای افراد مختلف، متفاوت است. پس این مهم نیست که موفقیت برای شما چیست، چیزی که مشخص است این است که به راحتی بدست نمی آید. کتابها و راهنمایی های بی شماری درمورد راههای موفقیت وجود دارد اما موفقیت برای هر فردی کاملا شخصی و منحصر به فرد است. توجه به توصیه های یک نفر معمولا بی فایده است. با توجه به این، توجه به نظریات بسیاری از افراد بزرگ که ایده های متفاوتی در مورد موفقیت دارند، میتواند یک جایگزین خوب باشد.

10 اصل موفقیت در زندگی (اینفوگرافی)

اصول موفقیت از دید افراد بزرگ (اینفوگرافی)
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد