دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

7 راهی که ارزشهای اصلی به مدیران کمک می کند تا مدیریت کنند

بزرگ یا کوچک ، هر شرکتی یک فرهنگ دارد ، خواه آن را بشناسد یا نداند.

فرهنگ شرکت شما با نحوه تعامل شما و تیم شما با بیماران و بیماران بالقوه ، نحوه تجهیز ، طراحی و تزئین مطب و خدمات ارائه شده شما تعریف می شود. این امر همچنین تحت تأثیر نحوه دستیابی به بیماران جدید و منابع ارجاع ، نحوه تعامل تیم شما با یکدیگر و خیلی خیلی بیشتر (خیلی بیشتر است که ایجاد یک لیست جامع برای نویسنده و خواننده طاقت فرسا است).

واقعاً ، فرهنگ شرکت شما محصول هر کاری است که انجام می دهید. و هنگامی که وقت خود را برای ایجاد فرهنگی مناسب برای عمل خود صرف کردید ، هر کاری که تجارت شما انجام می دهد باید محصول آن فرهنگ باشد. اگر قدمهایی را برای تعریف فرهنگ خود به همان شکلی که قصد دارید بردارید ، برای شما تعریف و تاسیس می شود. و - جای تعجب نیست در اینجا - اگر این اتفاق بیفتد ، ممکن است نتیجه را دوست نداشته باشید.

همه چیز با ارزشهای اصلی شما شروع می شود
اگر ساختار سازمانی عملکرد شما آشفته باشد ، اگر محل کار شما استرس زا باشد ، یا اگر برای شما یا کارمندانتان پیدا کردن انگیزه برای آمدن به کار هر روز آماده برای تولید سخت باشد ، ممکن است شما با مشکل فرهنگ شرکت روبرو باشید. خبر بد این است که اغلب به نظر می رسد فرهنگ های بد بسیار مقاوم تر هستند و تغییر آنها دشوارتر از فرهنگ های خوب است.

اما ابزارهایی وجود دارد که مدیران می توانند برای تقویت روحیه تیم و بازیابی فرهنگ ویران شده یا رو به زوال شرکت استفاده کنند. همان جایی است که ارزشهای اصلی شرکت شما… این متن یک زبانه جدید برای مقاله ای درباره ارزشهای اصلی باز می کند ...

ارزشهای اصلی شما را می توان به عنوان "پشت صحنه" شرکت شما در نظر گرفت - این ضربان قلب است که تیم شما را قادر می سازد و در هنگام کار با بیماران خود را در اوج عملکرد خود الهام می دهد (بخوانید "در صحنه").

هنگامی که می خواهید فرهنگ عمل خود را تعریف کنید ، با تهیه مقادیر اصلی خود شروع کنید. اینها زیربنای فلسفی غیر قابل مذاکره در تجارت شما هستند و هنگامی که آنها را از بین بردید و همه اعضای تیم شما در آن زندگی می کنند ، می توانید از آنها برای جلب سایر عناصر فرهنگ شرکت خود ، از جمله مأموریت ، هدف و چشم انداز.

ارزشهای اصلی اصولی راهنما هستند که می گویند آنچه برای عمل شما مهم است. آنها به صاحبان مشاغل ، پزشکان ، مدیران و کارمندان کمک می کنند تا با توجه به اولویت ها و اهداف عمل در یک صفحه باقی بمانند و آنها به عنوان راهنمایی برای کارمندان در هنگام تعامل با بیماران و / یا یکدیگر عمل می کنند. به بیان ساده ، آنها نحوه عملکرد و رفتار با یکدیگر را تعریف می کنند.

کلماتی مانند صداقت ، صداقت ، پاسخگویی ، همدلی ، دلسوزی ، ارزش و کیفیت نابرابر معمولاً به عنوان لنگر ارزش های اصلی یک شرکت استفاده می شوند. هر اصطلاح لنگر نیز معمولاً با یک جمله کوتاه همراه است که معنی دقیق کلمه یا عبارت را در مورد شرکت شما روشن می کند.

به طور کلی ، ما به کارفرمایان و کارمندانشان توصیه می کنیم که برای تجارت خود بین سه تا ده ارزش اصلی تهیه کنند - به اندازه ای که بتواند کامل و قابل تعویض باشد و در عین حال جای کار را برای کارمندان فراهم کند تا آنها را با تکرار حفظ کنند.Core Values ​​شرکت شما همچنین می تواند به تعدادی از کارهای روزمره مدیریت کمک کند. از استخدام متناسب با فرهنگ ، گرفته تا مکالمه های سخت با کارمندان و حتی تصمیم گیری در مورد زمان آزاد کردن شخصی ، ارزش های اصلی شما می تواند عاملی باشد که در نهایت باعث می شود یک انتخاب در بین دریایی از گزینه های به ظاهر مشابه یک برنده باشد. منظورمان را در زیر توضیح خواهیم داد.

7 راه برای به کار انداختن ارزشهای اصلی شرکت
1. استخدام کردن
در مراحل استخدام به ارزشهای اصلی خود متکی باشید تا به شما کمک کند افرادی را که با اولویتهای شرکت شما طنینی طبیعی دارند ، وارد کنید. ما به چنین افرادی "متناسب فرهنگی" می گوییم. داشتن ارزش های اصلی همچنین می تواند به شما کمک کند آنچه مدیر امور منابع انسانی CEDR میشل برگان "افزوده های فرهنگی" می نامد ، استخدام کنید.

مدیران اغلب مجبور می شوند در حین آموزش ، استخدامهای جدیدی را در بافت موجود فرهنگ شرکت به کار بگیرند. فرهنگی اضافه می شود کارمندانی که نه تنها از قبل با ارزش های اصلی شرکت شما ارتباط برقرار می کنند (یعنی کارمندانی که از نظر فرهنگی متناسب هستند) ، بلکه در واقع به گسترش درک شرکت از این اصول کمک می کنند و یا به عنوان نمونه ای از چگونگی ادامه شرکت به شرکت کمک می کنند. به طور طبیعی و به طور مداوم به ارزشهای آن پایبند باشید.

مقادیر اصلی خود را بر روی پوستری در اتاقی که با متقاضیان مصاحبه می کنید قرار دهید و آنچه اتفاق می افتد را تماشا کنید! انجام این کار می تواند به داوطلبان کمک کند تا به تنهایی تشخیص دهند که مناسب فرهنگی برای شرکت شما هستند یا خیر.

استفاده از ارزشهای اصلی شما برای تهیه س questionsالات مصاحبه رفتاری… این متن یک زبانه جدید برای مقاله ای در مورد استخدام باز می کند also همچنین می تواند به شما کمک کند در مورد کشف نامزدهایی که ممکن است از نظر فرهنگی به شما کمک کنند ، تعقیب کنید (فکر کنید ، "چه کاری انجام می دهد "پاسخگویی" در محل کار برای شما معنی دارد؟ "یا" آیا می توانید در مورد زمانی بگویید که تمرکزتان روی مسئولیت پذیری به ویژه در موقعیت قبلی به شما کمک کرده است؟ "یا حتی" از شانه های من نگاه کنید و بگویید کدام یک از ارزشهای اصلی ما در آن پوستر با شما و چرا صحبت می کند. ").

2. اقدامات اصلاحی / نظم و انضباط کارکنان
وقتی رفتار یک کارمند نتواند انتظارات را برآورده کند ، داشتن یک یا چند ارزش اصلی به شما کمک می کند تا بتوانید به طور عینی توضیح دهید که چرا کارمند نیاز به ایجاد تغییر دارد.

به عنوان مثال ، اگر کارمندی مداوم عقب مانده یا در کار غایب هستید ، توضیح اینکه این رفتار با ارزش اصلی پاسخگویی همسو نیست (یا احترام متقابل ، به موقع بودن ، حمایت از دیگران و غیره) می تواند به از بین بردن ادراک کمک کند. قضاوت است که می تواند چنین گفتگوهای دشوار را همراهی کند.

کار کردن از یک مکان مشاهده عینی در مورد پایبندی به ارزشهای اصلی به جای شرمسار کردن کارمند برای عملکرد زیر ، اطلاعات را کمتر احساسی و در نتیجه هضم می کند. این ، به نوبه خود ، می تواند مانع احساس "فریاد زدن" کارمند شود و ممکن است به تمایل وی برای اصلاح خود در پیشبرد رفتار مسئله کمک کند. ارزشهای اصلی خود را مسلح نکنید - آنها استانداردی برای زندگی هستند ، نه چوبی هستند که برای رنجش دیگران استفاده شود.

3. الهام بخش تغییر فرهنگی
اعلام نیاز به بازنگری در ارزشهای اصلی شما اغلب اولین قدم در جهت بهبود فرهنگ شرکت در معرض خطر است. گذراندن فرآیند تهیه مقادیر اصلی با تیم خود نیز می تواند راهی عالی برای برقراری ارتباط باشد که نیاز است همه چیز به طور مثبت تغییر کند و روش های قدیمی دیگر قابل قبول نیستند.

هنگامی که تیم خود را در فرآیند ایجاد ارزشهای اصلی درگیر می کنید ، کارکنان شما احساس ارتباط بیشتری با این ارزشها دارند و به آنها حس مالکیت در تجارت شما می دهد. این به آنها کمک می کند تا سهم خود را در عمل شما به وضوح ببینند و به آنها امکان می دهد احساس شنیده شوند. این نتیجه ای متفاوت از این است که به طور ساده به کارمندان خود دستور دهید که مطابق با مجموعه ای جدید از استانداردهای ظاهرا خودسرانه شرکت عمل کنند.

و در جایی که ایجاد ارزشهای اصلی شما به عنوان یک تیم ، به کارمندان متعهدتر شما این امکان را می دهد که سهم خود را در تجارت شما از نزدیک مشاهده کنند ، سیب های بد ، شخصیت های سمی ، و پادشاهان و ملکه های درام از نزدیک و عینی به محل استقرار خود نگاه می کنند آن فرآیند نیز هست.

4. اشاره به خوبی ها
غالباً ، ما بر روی سیستم ها و افرادی تمرکز می کنیم که به هزینه شناخت کارهای خوب پیش می روند ، باید پیشرفت کنند. اما یکی از بهترین راه ها برای حمایت از افرادی که مدیریت می کنیم ، اشاره به کارهای خوبی است که آنها انجام می دهند.

با استفاده از فرصتی که در هنگام یک درگیری صبحگاهی وجود دارد ، نشان می دهید انجام کار آسان یک کارمند در هنگام تعامل با بیمار یا کارمند دیگر پایبندی بی دریغ به یکی از ارزشهای اصلی شما را نشان می دهد. این نیز کار درستی است و به عنوان تقویت کننده ارزش های شما عمل می کند.
5. ایجاد بیانیه های هدف و مأموریت خود
هرکسی در دنیا قرار نیست ارزشهای اصلی شرکت شما را به اشتراک بگذارد و اشکالی ندارد. اما ، وقتی زمان تعیین اهداف بزرگ ، مودار و جسارت آمیز برای کسب و کار شما فرا می رسد ، انجام موفقیت آمیز مأموریت خود در موعد مقرر و تحت بودجه به سادگی اتفاق نمی افتد ، مگر اینکه تیم شما از همان ارزش های کاری مشترک برخوردار باشد.

6. تصمیم گیری در مورد مزایای کارکنان
علاوه بر کمک به شما در تعیین تصمیمات مربوط به مزایای اساسی مانند مراقبت های بهداشتی و مرخصی استحقاقی ، ارزش های اصلی شما همچنین می تواند در تصمیم گیری در مورد مزایای غیر پولی یا "فرهنگی" به شما کمک کند ... این متن تب جدیدی را برای مقاله ای درباره مزایا باز می کند … شما انتخاب می کنید که برای تیم خود تأمین کنید.

به عنوان مثال اگر ارزش اصلی "حمایت از سلامت عمومی و رفاه" کارمندان و بیماران خود را دارید ، ممکن است به جای توقف برای تهیه دونات در راه مطب ، در مورد تهیه یک ناهار سالم برای تیم خود در روزهای جمعه فکر کنید.

7. تعیین میزان سود بیماران
هنگام تصمیم گیری در مورد موضوعات خوبی که باید در کیسه های مخصوص بیماران جدید یا بیماران برگشتی قرار دهید و همچنین انگیزه هایی برای معرفی های جدید بیماران ، به ارزشهای اصلی خود نگاه کنید.

روشی که به سلامتی و سلامتی بیماران آن یک حق بیمه می بخشد ، ممکن است به فکر توزیع یک مسواک مسافرتی یا کیت بهداشتی باشد که بیماران می توانند در محل کار خود بگذارند. آنها همچنین می توانند کارت هدیه به رستوران های سالم هنگام مراجعه کسی که بیمار جدیدی را ارجاع می دهد یا با یک باشگاه ورزشی محلی برای ارائه عضویت کوتاه مدت به بیماران رایگان ، کارت هدیه ارائه دهند.

8. شلیک کردن
کارمندی که نگرش بدی دارد می تواند بر فرهنگ شرکت شما تأثیر سمی بگذارد ، حتی اگر تولید کننده خوبی باشد. در چنین شرایطی ، ارزشهای اصلی شما همچنین می توانند به شما کمک کنند تا تعیین کنید چه زمانی زمان اجازه دادن به شخصی است.

رعایت نکردن ارزشهای اصلی شرکت شما ممکن است تمام نیاز شما برای توجیه خاتمه کار باشد. مقادیر اصلی خود را بررسی کنید تا مشخص کنید آیا فکر می کنید با یک اقدام اصلاحی اساسی یا یک گفتگوی آزاد و صادقانه درباره آنچه اتفاق می افتد و تأثیری که بر دیگران می گذارد ، می توان کارمند مورد نظر را به همسویی برگرداند. در غیر این صورت ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که راه های جداگانه خود را دنبال کنید.

نتیجه
ارزشهای اصلی شرکت شما فراتر از پوشاندن پوسترهای اطراف دفتر کار یا تبلیغ تبلیغات شغلی برای عطر و طعم بیشتر است. آنها ابزارهای مدیریتی هستند که به شما کمک می کنند تیم شما در یک راستا باشد و برای رسیدن به همان اهداف کار کند. این ابزارها همچنین می توانند مورد استفاده قرار گیرند وقتی شما مجبور به تصمیم گیری هستید که روی عملکرد شما به طور کلی تأثیر می گذارد.

بعلاوه ، فرآیند تولید ارزشهای شما نباید به عنوان یک تمرین بازاریابی در نظر گرفته شود. ارزشهای اصلی شما ماده بازاریابی نیست.

ما معمولاً این سوال را پیدا می کنیم: آیا ارزشهای اصلی ما باید در جایی که بیماران ما می توانند آنها را ببینند ، ارسال شود؟ پاسخ ما به آن این است که اشکالی ندارد اگر افراد خارج از سازمان شما نگاهی اجمالی به ارزشهای شما بیندازند ، اما لازم به یادآوری است که ارزشهای اصلی شما برای اهداف بازاریابی در نظر گرفته نشده است. اول و مهمترین ، آنها اسنادی داخلی هستند که به منظور حفظ تمرکز افراد در سازمان شما بر روی همان اهداف و روشهای دستیابی به آن اهداف با ایجاد تصویری از اینکه شما به عنوان یک تیم و یک شرکت هستید ، هستند.

اگر هنوز مهارتهای اصلی را برای تمرین خود شروع نکرده اید ، زمان آن فرا رسیده است. در غیر این صورت ، این احتمال وجود دارد که سازندگان ضد فرهنگ در دفتر شما و فراتر از آن ، خوب یا بد از طرف شما این کار را انجام دهند.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد