یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

تقویت روابط قوی بین مدیران دفتر و متخصصان بهداشت

شبیه به سیاست ، اعضای تیم دندانپزشکی اغلب بر اساس خطوط "مهمانی" تقسیم می شوند - تیم تجاری و بالینی.

با این حال ، اعضای تیم برای تبدیل شدن به یک تمرین بسیار کارآمد و کارآمد ، باید از یکدیگر حمایت و تشویق کنند. این امر به ویژه در مورد روابط بین مدیران دفتر و متخصصان بهداشت بیشتر صدق می کند.

وقتی هر یک از طرفین به یکدیگر احترام می گذارند ، به او اعتماد می کنند و به او آموزش می دهند ، آسمان حد پذیرش و مراقبت از بیمار است.

روابط بین مدیران دفتر و متخصصان بهداشت
متخصصان بهداشت ، طبیعتاً مربیانی هستند - به بیماران و دیگران در مورد بهداشت دهان و دندان آموزش می دهند. مدیران دفتر اغلب جزئی گرا و وظیفه محور هستند. این دو به دلیل اینکه از آنجا می آیند اغلب می توانند با اهداف یکدیگر مغایرت داشته باشند. وقتی بحث درمورد آنچه برای هر یک مهم است دنبال می شود ، می توان درک و درک بهتری از نقش آنها در این تمرین داشت.

مدیر دفتر و متخصص بهداشت هر کدام باید رهبر نقش خود باشند و مسئولیت های خود را در عمل برای دیگران توضیح دهند. بعنوان یک رهبر ، هر یک باید مهارتهای ارتباطی خوبی داشته باشد در حالی که برای گفتگو آزاد است ، هدف مشخصی از آنچه باید انجام شود و تمایل به پیگیری آنچه باید محقق شود ، دارد.

اگر یکی درک واقعی از اهداف و اهداف دیگری نداشته باشد ، مطمئناً درگیری ایجاد می شود.

نحوه حل تعارض در مطب دندانپزشکی
درگیری لزوماً بد نیست ، اما می تواند بر روی عملکرد و سودآوری عمل تأثیر بگذارد ، به ویژه هنگامی که بین مطب و تیم بالینی رخ دهد. بیماران می توانند درگیری را احساس کنند ، که می تواند باعث کاهش درمان یا میزان پذیرش کاذب آن شود. پذیرش کاذب زمانی اتفاق می افتد که بیمار بگوید "بله" ، اما در روز قبل یا هنگام معالجه ، بدون توضیح منطقی لغو یا نمایش داده می شود.

هرگونه بحث و گفتگو بین بهداشت و مدیر مطب دندانپزشکی در مورد نقش های یکدیگر باید در فرصت موجود رخ دهد. هر کس باید در بحث و استفاده گسترده از نوع "من" پیام ارسال باشد.

پیام های "من" شامل موارد زیر است:

استفاده از احساسات صمیمانه ای که روبرو می شود
مسئله رفتار یا تعارض
تأثیر منفی درگیری بر روی عمل ، فرد یا بیماران است
مثالی از پیام "من" این خواهد بود: "وقتی نادرست بودن یادداشت های بالینی ناامید می شوم ، زیرا نمی توانم دلیل درمان را در شرکت بیمه مستند کنم و این باعث تأخیر در مراقبت از بیمار می شود." در این مثال ، ناامیدی احساسات است ، یادداشت های بالینی نادرست رفتار هستند و تأثیر منفی آن تأخیر در مراقبت از بیمار است.

هنگامی که از پیام "من" استفاده می شود ، اعضای تیم بیشتر از اینکه در هنگام استفاده از "شما" خاموش شوند ، شنیدن بحث را دارند. "شما" انگشت اتهام را متوجه افراد خاص می کنید ، خواه درست یا نادرست ، باعث می شود آنها حالت تدافعی داشته باشند. وقتی تقصیر تعیین می شود ، هیچ کاری انجام نمی شود.

"من" اجازه می دهد تا مکالمه ادامه یابد تا راه حل ها با هم فکری و حل شوند پیام های "من" اعتماد و احترام ایجاد می کنند.

در طرف مقابل ، متخصص بهداشت چند بار شکایت می کند که زمان کافی برای مراقبت از بیمار در نظر گرفته نشده است؟ بله ، دندانپزشکی می تواند در محیط امروزی خرد شود ، اما آموزش به بیماران ، انجام نمودار پریودنتال و انجام یک تمیزکاری کامل همه از اجزای مهم مسئولیت بهداشت است.

بیماران باید درک درستی از وضعیت خود داشته باشند. بیماران در مورد سلامتی خود باهوش تر از همیشه هستند و فراهم کردن زمان برای آموزش به آنها در مورد نیازهای مختلف دهانی می تواند سود عملی را بدست آورد.

چگونه به تیم بهداشت دندان خود کمک کنیم
آیا تمرین شما تجزیه و تحلیل روش اخیر را برای تیم بهداشت انجام داده است؟ تجزیه و تحلیل روش ، زمان مورد نیاز برای روشهای مختلف را بررسی می کند و بهترین روش برای ارائه آن روش را تعیین می کند.

تجزیه و تحلیل روش بهداشت به عنوان یک زمان بندی از لحظه ای که متخصص بهداشت بیمار را از قسمت پذیرش ، از طریق جنبه های مختلف مراقبت از بهداشت ، برای همکاری با تیم تجاری و در نهایت گردش مالی بیمار بعدی آغاز می کند ، آغاز می شود.

این تجزیه و تحلیل در طی مراحل مختلف بهداشتی و روزها با میانگین های استفاده شده برای تعیین زمان مورد نیاز مناسب برای برنامه ریزی انجام می شود. انجام یک تجزیه و تحلیل روش می تواند چشم پزشک بهداشت و مدیر دفتر باشد.

تعریف مسئولیت پذیری در مطب دندانپزشکی
آموزش برای هر یک از اعضای تیم ضروری است ، چه یک کارمند طولانی مدت و چه یک استخدام جدید. رویه ها معمولاً فرض می کنند که متخصص بهداشت پروتکل های مختلف یا خاص فناوری را می فهمد ، بنابراین هیچ وقت هیچ آموزشی ارائه نمی شود. این ممکن است درست باشد ، اما یک مدیر دفتر باید با متخصص بهداشت در مورد مشخصات موقعیت خود در پروتکل های خاص یا عملی ارتباط برقرار کند.

اگر کسی به طور کامل نقش و مسئولیت های خود را درک نکند ، چگونه می توان پاسخگو بود؟

به عنوان یک مدیر مطب که به مالک / دندانپزشک گزارش می دهید ، نقش و مسئولیت خود را دارید ities به وضوح تعریف شده است. در غیر این صورت ، نمی توانید پاسخگو باشید. برای یک متخصص بهداشت یا سایر اعضای تیم فرقی ندارد.

به عنوان مدیر دفتر ، مسئولیت پذیرفتن اعضای تیم ، هم مثبت و هم منفی ، بر عهده شماست. اما اگر نقش ها و آموزش هایی که به وضوح مشخص شده اند ارائه و ابلاغ نشوند ، این پاسخگویی نمی تواند اتفاق بیفتد.

به تقویت روابط قوی بین مدیران دفتر و متخصصان بهداشت کمک کنید
روابط قوی بین مدیران مطب دندانپزشکی و متخصصین بهداشت بر پایه خطوط باز ارتباطی و صداقت بنا شده است. ارائه آموزش های مناسب به اعضای تیم بخشی از تعهد ارتباط - اعتماد است. تحصیلات ، ارتباطات و اعتماد به ایجاد روابط محکم بین شما و متخصص بهداشت کمک می کند. متعهد به گفتگوی صحیح با تیم بهداشتی خود باشید تا به موفقیت بیشتری برای بیماران خود دست یابید و با گذشت زمان تمرین کنید!
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد